Education template  

Future narratives

Датум: 08. Novembar 2021 22:46 Категорија: Новости

Ученици одељења III4 и IV4, заједно са својим учитељицама учeствују у интернационалном пројекту ,,Future narratives". За почетак пројекта је узета радионица ,,Прошлост, садашњост и будућност". Ученици су у Карађорђевом парку имали прилике да употребе своју машту, запажање и креативност и илуструју како су замислили да је парк изгледао у прошлости, како сада изгледа и како ће изгледати у будућности.

У оквиру интернационалног пројекта ,,Future narratives" ученицима су се представили и наставници из Финске, који су упознали ученике са прављењем филмова и компоновањем музике уз помоћ апликација. Након обуке, ученици су добили прилику да сами сниме филм и компонују музику за исти.



Трећа по реду радионица у оквиру пројекта ,,Future narratives" била је усмерена ка причању приче (storytelling) и стављање у конкретан оквир културног наслеђа. Ученици су имали прилике да креирају своју причу са ликом змаја (који се опире стереотипном приказу) и низом ликова, простора и артефаката који одражавају различите културе и историјске периоде.

    


 
  Више фотографија можете погледати кликом на Прочитај

 
Ученици одељења III4 и IV4, заједно са својим учитељицама учeствују у интернационалном пројекту ,,Future narratives". За почетак пројекта је узета радионица ,,Прошлост, садашњост и будућност". Ученици су у Карађорђевом парку имали прилике да употребе своју машту, запажање и креативност и илуструју како су замислили да је парк изгледао у прошлости, како сада изгледа и како ће изгледати у будућности.
    

    

     

   

У оквиру интернационалног пројекта ,,Future narratives" ученицима су се представили и наставници из Финске, који су упознали ученике са прављењем филмова и компоновањем музике уз помоћ апликација. Након обуке, ученици су добили прилику да сами сниме филм и компонују музику за исти.

  

  

Трећа по реду радионица у оквиру пројекта ,,Future narratives" била је усмерена ка причању приче (storytelling) и стављање у конкретан оквир културног наслеђа. Ученици су имали прилике да креирају своју причу са ликом змаја (који се опире стереотипном приказу) и низом ликова, простора и артефаката који одражавају различите културе и историјске периоде.

    

    

    


 


Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај