Education template  

Јога

Интернационални дан Јога Уметничка радионица - Научни центар Ритмичка гимнастика


ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА
АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ ПИЛОТ ПРОЈЕКТА „ЈЕДНОСМЕНСКИ РАД“
АКТИВНОСТ – ЈОГА
Опис активности  
Исходи
 
Физичке вежбе – асане Редовним вежбањем јоге стиче се правилно држање тела, повећава се флексибилност и равнотежа,  поспешује се опште здравље и расположење и изграђује самопоуздање.
 
Причање прича кроз вежбу Развијање креативности и уметничког изражавања.
 
Вежбе дисања Дисање се побољшава; кроз вежбе дисања и вокалне јога вежбе деца вежбају свој говорни апарат, уче да се ослободе страха, напетости и да кроз игру лакше приступе рашавању изазова.
Опуштање – релаксација Користе технику имагинације за опуштање.
 
Вежбе пажње Побољшана концентарција, пажња и способност учења.
 




















Циљ ове активности је да ученици усвоје знања, вештине и ставове ради очувања и унапређивања психофизичког здравља.

Активност – Јога подржава образовни, креативни и некомпетативан начин да деца изграде физичку снагу, дух и социо-емоционалне компетенције. Кроз часове деца уче да покрену и укључе своју радозналост, да слушају своје тело, да осете моћ дисања, да развијају своја чула и да користе технику имагинације за опуштање. Часови, у складу са узрастом и развојним потребама, омогућавају деци да изграде добре навике, да развију самопоуздање и самопоштовање али и поштовање других, да овладају својом пажњом, али уједно да уживају и забаве се.
Динамика активности: два пута недељно у трајању од сат и по

Узраст деце: од 5. до 8. разреда
  Носилац активности: Маријана Јовановић – наставник биологије и сертификовани
инструктор јоге

- Јога PDF

 

27. Новембар 2019.

У претходном периоду смо, на часовима јоге, доста пажње посветили вежбама равнотеже, тј. радили смо асану дрво која представља стојећи балансирајући положај.
Све смо бољи у одржавању равнотеже а користи од ове асане су: побољшање равнотеже, концентрације, издуживање кичме и ојачавање зглобова, костију и мишића.
Редовно смо изводили Поздрав Сунцу који представља одличан тренинг за цело тело – растезање, разгибавање и затезање мишића.
Наравно, час прати пријатна релаксирајућа музика и завршавамо неуро-мускулаторном релаксацијом.
 

     

    

 


28. октобар 2019.

Циљ јоге представља јединство тела, срца и ума, тј. хармонију физичких радњи, емоција и мисли. Као традиција која се развијала и еволуирала хиљадама година, јога представља скуп највиших знања преточен у науку о људском бићу и аспектима његовог постојања.

На часу јоге учимо и биологију! Дисање, плућа, органи...
Правилан положај тела, опуштање појединачних делова тела, уздах, издах, контрола покрета и ума!
Вежбе са нашом наставницом биологије и јога мајстором.

 

      

      
      
 


Извештај за активност Јога у оквиру пилот пројекта „Једносменска настава“

У периоду д 16. септембра до 4.октобра одржано је укупно 6 часова јоге на којима се највише вршила припрема ученика за нову активност кроз кратке разговоре и договоре о правилима понашања на часу јоге са циљем постизања унутрашњег мира и сабраности за јога час уз постепени прелазак из свакодневног живота, напетости и журбе у стање менталне и физичке опуштености.
Вежбали смо основни седећи положај у јоги – сидасан или сукасан асану као и остале асане, све у границама пријатности уз усмеравање пажње на поједине делове тела активне у одређеној асани. У уводном делу часа посветили смо више пажње вежбама дисања, тј. сабирању пажње на дисајни ток (фазе комплетног јога дисања).
- абдоминално дисање
- торакално дисање
- клавикуларно дисање
Главни део часа је обухватао скуп вежби за повећање покретљивости зглоба кука, рамена, кичменог стуба, јачање мускулатуре трупа, руку и ногу као и за јачање концентрације кроз равнотежне положаје (асана дрво).
Сваки час завршавамо пријатном неуро-мускулаторном релаксацијом. Наравно, час прати пријатна релаксирајућа музика.


Клик на слику увеличава фотографију

      

  

 

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај